About Me

My photo
NEVER leave me alone without food!

Sunday 16 October 2011

Segmen Eida Arina : Jom Berkenalan Blogger 1 Malaysia




Ehem Ehem...


Sebelum  aku tulis biodata aku!
Aku nak ucapkan sepatah 2 kata dulu.... =P

Segmen ni pasal sesi perkenalan diri kita sesama blogger....

Kalau rasa segmen ni menarik, jom lah join sekali!

:):):):):):):):):):):):):):):):)




Jom join segmen Eida Arina !







Nama Panjang/Pendek Saya:Nur Najla 

Tarikh Lahir Saya:30/03/1997

Saya Belajar di Sekolah/Universiti :SMK Tengku Ampuan Rahimah

Nama Blog Saya :^^ The Story Of Us ^^

Follower Blog Semasa Saya : 29 orang Follower sahaja :)

Blogger Otai yang Saya Minat Gilerz :Maria Elena

Harapan dari Saya : Menjadi pelajar cemerlang..dan berblogging sampai tua.  XD



Tarikh tutup segmen : 30/11/2011




6 comments:

Anonymous said...

thanx a lot ya sbb sudi join segmen saya yg tah pape ni....hihihi...thanxxx gilerrzzz :)

cik abbit said...

http://iniidopaku.blogspot.com/2011/10/segmen-eida-arina-jom-berkenalan.html

dari segmen yang same salam perkenalan ye :D

Diyana Ali said...

salam kenal,saya join segmen ni juga, jemput dtg blog saya :)

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

akak terasa diri akak semakin tua tengok adik2 berbelog, huhuhu

salam kenal :-)

belaja leklok naa :-D

Anonymous said...

singgah dari segmen yg sama.jom melawat blog saya dan tinggal jejak.saya dah tinggal..

Shuhaida Subri said...

aii.. dah follow. dari segmen yg sama.