About Me

My photo
NEVER leave me alone without food!

Tuesday 13 December 2011

SEPANJANG HARI WITH YOU

Hi ! 


Kita bertemu kembali di blog saya!!
hehe SAYA ;)


Buat kali yang keseratus atau lebih..
Aku seharian duduk depan TV main game..

Hari ni aku mabuk game..


Setelah nak dekat 3 bulan aku tak main game..
perasaan RINDU & TERINGIN nak main game tu datang kepadaku hari ni!

Tadi aku main game,
DRAGON QUEST VIII :THE JOURNEY OF THE CURSED KING


BEST GILA! haha


Kat bawah ni aku letak sikit gambar!

































HMPH!BAHAGIA GILA AKU MAIN GAME NI.. ^.^'



Eh aku nak bagi tahu sikit rahsialah..

Apa benda yang rahsia tu?? 

KEJAPLAH! AKU NAK TYPE LARH NIH!!



Rahsianya ialah!!!



AKU TYPE SAMBIL MAKAN KUIH KASUE <3

WOOT WOOT




kalau aku bagi tahu rahsia aku..
kang dah tak  jadi rahsia dah! ;)


Okay lerh..

KITA berhenti disini sahaja!



http://www.smileycodes.info

SAYONARA!!

No comments: