About Me

My photo
NEVER leave me alone without food!

Saturday 1 October 2011

AUCHAK!!! hihi

 Aku buat blog baru hari ni!! yay..


Hari ni aku ada bermacam jenis kerja aku buat...
(Sebenarnya duduk depan laptop je)

Alasannya asma tak boleh buat kerja lainlah....akak boleh duduk depan laptop pandang skrin dia je...

Ahaha! so apa yang aku buat bersama-sama dengan laptop ni adalah meng-edit gambar!!

Aku ni kalau dah sekali edit asyik nak meng-edit...aja!
tak boleh berhenti, satu gambar tu dah sejam aku buat....padahal bukannya cantik sangat pun aku edit gambar tu!

Nah saksikan lah my edited photos!!






                                                   Senyum sorang-sorang bahaya ni....










                                                               I smile,You smile!!









                                                   Eh apahal ni? WEIRD ME


Hah dah nampak dah betapa busynya aku hari ni?



LEPAS TU AKU TANYA NADIA MACAM MANA NAK LETAK LAGU DALAM BLOG...



Wokayh! mula mula kita guna abjad dulu ya....Lihat di bawah..Eceh

a)pergi ke layout anda
b)tekan add gadet di sidebar anda
c)pilih HTML/JavaScript
d)then copy lagu dari sini http://www.musicdumper.com/ tapi kena carilah lagu tu dulu
e)pastu pergilah dekat c tadi tu, lepas itu paste-kan url lagu tu..


Dah siap!!


Thank you Nadia!!


THE END!!



MY DAY FULL OF PINK TODAY

No comments: