About Me

My photo
NEVER leave me alone without food!

Sunday 2 October 2011

KENDURI KAHWIN CIK HAKIS

Hari ni aku terpaksa bangun awal dari biasa,

 sebab ada kenduri kahwin pakcik aku...


Mana tak bangun kalau kakak aku tu melalak suruh aku bangun! haha
 dah bangun tu mestilah kena siapkan...







 Lepas siap je.......SNAP!
                                                                               =()


00000000000000000000000000000000000000000000
PENGANTIN BARUNYA


Sepadan tak?tak payah tanya pun dah tahu sepadan....

tapi dekat sana tak ada apa yang nak ditolong sangat pun...
so dekat dalam tu aku main snap snap jelah...







                                                  Alala comelnyalah akak aku ni <3







                                                   Cantik Mak Ngah kakwa yang make up








                                                          Dua-dua pun cute!






                                              Maklang pun sama kena make up dengan kakwa
                                                                    MELETUP!!!








                                                   Last sekali tuan punya gambarlah pulakkan



Hari ni best jugaklah walaupun tak buat apa sangat...
Hari termenung yang terbaik!


HAVE A HAPPY DAY TOO!!!
                           
                               when i'm happy....


                                                   MY DAY IS FULL OF PINK

No comments: