About Me

My photo
NEVER leave me alone without food!

Saturday 15 October 2011

Exam!! hah? exam...

Post kali ini adalah pasal exam


Semua orang tahukan bahawasanya!
Semua orang takut dan tak suka exam!


Tapi kalau ada jugak orang yang suka exam tu...Dia terel lah!


Tahu-tahu jelah aku ni lagi berapa hari nak exam baru nak study ,
Tu pun aku masih boleh relax-relax lagi!


orang study aku menghadap laptop..




Macam ni lah..

Aku sebenarnya takut gila-gila!nak ambik exam...
And aku tak sabar gila nak habis exam!

Sebabnya ,


Fadhleen, Sofia, Fatien, Nadia,Izzati,Jue, Aku


Dah rancang nak buat sambutan Yay!Exam dah tamat...

Tak sabar nak buat..Tapi exam pun tak lepas!

Macam mana ni weh!!Aku dah lah math fail...opps teruk gila aku!
maths punya exam minggu depan!

TARIKH EXAM:20/10/2011

cepatnya lah masa berlalu nak akhir tahun dah!
Tahun depan lagi lah PMR sudah!

Tak apa, tak apa...

Insyaallah aku study! :)

2 comments:

kyra veronica said...

haha...gud luck k.....i dh bis exam final uitm....jgn jlez..hehe...

nur najla said...
This comment has been removed by the author.