About Me

My photo
NEVER leave me alone without food!

Friday 14 October 2011

Al-Hijab!

Semalam iaitu hari rabu tengok movie dengan family..
Nak dekat final exam pun boleh tengok movie =P


Jadi cerita pilihan ialah al-hijab...

SERAM ke tak?

Serammm kalau anda-anda semua tengok sure tengok sebelah mata aja!

Aku yang duduk dekat dalam panggung tu pun sebelah mata ditutup....
hahaha

Cerita dia ni sebenarnya pasal seorang lelaki ni...

Dia dapat tawaran belakon dalam cerita seram..TAPI!!

Dia ni tak takut langsung dengan hantu...Jadi dia nak lah ada feeling-feeling sikit...

Dia pun jumpalah sorang bomoh ni (dapat text alamat rumah dia tiba2)
Dia nak buka hijab dia..Aku rasa  orang bongok je yang nak buka =D

Hijab tu apa?
Entah tapi ada kena mengena tentang makhluk halus..
 Tapi lebih kurang macam kita kan tak boleh nampak mh (makhluk halus) jarang-jarang
and tak nak nampak pun..

So bila dah buka hijab boleh nampak!

Saranan aku!


JANGAN BUKA HIJAB ANDA!




Kenapa pink? Sebab sebenarnya aku tenah seram ni! pagi-pagi buta ni aku update blog?!
Ish Ish ni kes tak boleh tidur..

tapi dalam cerita ni tak ada lah seram memanjang je
dia ada jugak bab lawak!

Part yang pemandu lori tu,adalah korang tengoklah kalau nak tahu
Tapi cerita dia best jugak banyak seram woohh

Sampai sekarang rasa takut lagi!

Kebiasaan dalam menonton filem seram...

Kesimpulannya kalau nak tahu best ke tak?

Korang tengoklah sendiri! Masing-masing ada pendapat sendirikan? =D


Okay bye

Hari ni tak ada warna-warna...Adalah kot WHITE day =)
Tak ada maksud haha

No comments: