About Me

My photo
NEVER leave me alone without food!

Wednesday 23 November 2011

MAHH DAY :)))

HYE!!


 Lama dah aku tak update blog ni...

Bukannya tak ada TOPIK yang nak di-TYPE/kongsi
 Cuma kebanyakan hari ni agak MALAS...

Sekarang ni yang HEBOH sangat dekat FB pasal bola lerh kan ^_^
Aku ni bukannya tahu sangat pasal bola ni...
tahu pun sebab dorang lah kan..
Semua dekat status dorang pasal benda kat bawah ni hah :-


 * woahh!padan muka indon!
* Bibik kat rumah semua dah buat muka masam! (sebab INDONESIA kalah hari tu)


 Eh, Dulu kan waktu umur dalam 10 tahun macam tu...
 Aku suka sangat!!
 CUTI SEKOLAH tapi sekarang...
                                                             Hmph!
 Jangan cakaplah,aku ni hari-hari rasa nak pergi sekolah...
sangat pelik untuk aku!
 Dulu kalau cuti,
main Roundess(sama jugak macam baseball),
main Lanun-lanun!hee

MACAM-MACAM MAINAN LAGI AHH! EH TERASA MACAM NAK CURI GAMBAR ORANG pastu letak dekat sinilah! kejap ehh,







JENG JENG JENG!!!!




OUR MENAWAN FACES! :))




Nad! :)





Fatien,Aku,Jue,Fadhleen,Sofia


Hari tu,
 lepas balik dari lepak dengan diaorang,kecuali Nad dengan Tiz...
Tempat lepak kita orang kalau bukan dekat sekolah,
Dekat JUSCO jelah...

Biasanya kalau kita orang pergi sana,kita orang semua tengok wayang pastu makan..
Tapi hari ni lain sikit,
WE WENT KARAOKE-ing!! ^^

KALAU BOLEH!! I said kalau boleh ^_^
Nak pergi Wet World dengan dorang pada 10 Disember ni..
Hari Sabtu, tu pun kalau bolehlah! Dengan penuh harapan dapat spend time dengan dorang!


Okay,
That's it for tooo dayyy yeyeye

I'm going to watch MY PRINCESS (tv8)
AND!!
 terlupa pula..kawan aku yang Jue ni pun dah mula start blogging!







Have A Nice Day!!

Saya pergi dulu yaa.... :)))

BYE YAYAYAY E!!!

lovechuuprens <3




No comments: