About Me

My photo
NEVER leave me alone without food!

Saturday 26 November 2011

Keseluruhan hari semalam

Hi,

kebanyakan hari ni aku tak tahu nak type apa dekat sini,
mood makin lama makin malas...

Mood nak ke sekolah pula makin lama makin ke muncak nya!
Dah tak sabar sangat nak sekolah...

Semalam pergi tengok wayang,
cerita Puss In Boot....
Mula-mula tengok cerita tu macam tak best,
pastu bila dah tengok sampai pertengahan cerita, barulah tahu cerita tu best!

Sempena hari Christmas pusat beli belah Jusco Bukit Tinggi,
Ada buat Christmas Town,
Dia ada kan sesi ber-photoshoot dekat sana...
Aku pantang kalau ada tempat untuk bergambar...memang aku pergi lah
Tapi disebabkan segan aku hanya menangkap sikit gambar dekat situ....

Sekarang ni tengah musim sale dekat Jusco tu,
Aku pun tak tahu sebab apa,
Tapi dah sah lah KUT sebab sambutan hari christmas!
Namun! Aku tak dapat nak beli apa-apa sebab got no moneyyy..
OH! betapa sedihnya :(

Tak apalah...



Aku nak pamerkan sedikit gambar yang diambil dekat Jusco hari tu...


=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=





 Bersama Umi







 Dengan wawan







Bersama rusa kutub ;)







Wawan nak tiru Puss... =.='







 Eh,tak tahu nak cakap apa







My best buddies =P






Hello,I'm the snowman.. :)





Dah habis....



Dah!Sekarang ni lagilah....  tak tahu nak cakap apa

So, bye!!

No comments: