About Me

My photo
NEVER leave me alone without food!

Saturday 26 November 2011

Mood

Ini adalah post ke-2 untuk hari ni...



Korang tahu tak...
Hari ni aku ada alami pelbagai mood! XD
Memang setiap hari ada pelbagai mood tapi hari ni baru aku nak cerita..

Hari ni ada mood marah,sedih,happy,dan kosong...
Jangan ambil secara serious eh...

Kenapa ada mood ni untuk hari ni?
Okay sebab-sebabnya dekat bawah :)

Marah: Sebab kawan aku tetiba kata tak jadi nak keluar sama-sama..

Sedih: Mak aku tiba-tiba marah aku...Sebenarnya sebab aku tak buat kerja rumah!hehe

Happy:Mood happy ni kadang-kadang dia datang sendiri aku pun tak tahu kenapa,mungkin sebab tadi aku dah                          
           tidur siang sebab tulah happy semacam!mwehee

Kosong:Sebab tak tahu nak buat apa hari ni,boring gila!


Lepas tukan tiba-tiba kawan aku cakap dia tak pernah rasa apa-apa pun bila nak keluar dengan kengkawan,
PELIK!Tu je yang boleh aku cakap...aku harap aku pun boleh rasa tak ada rasa apa-apa...

Nilah first time nya aku bercakap tentang mood dekat blog...

Mood aku ni selalunya datang tak tentu arah...
ikutlah kalau tiba-tiba aku terdengar lagu sedih, aku pun jadi sedih!
So kalau aku nak happy aku kena dengar lagu happy..

Kesimpulannya mood aku ni berdasarkan lagu! :)


Jumpa lagi!! Assalammualaikum ^_^



No comments: