About Me

My photo
NEVER leave me alone without food!

Sunday 25 December 2011

Lawan edit gambar :))

Kisahnya begini,






Tadi sewaktu aku tengah online facebook,
Tetiba kawan aku tag aku untuk satu gambar ni.
Gambarnya dibawah :)
|
|
|
|
|
|
\/





Selepas je zamri buat gambar ni,
Aku baru teringat, 'dah lama aku tak edit gambar'
Waktu tu lah baru aku terfikir nak edit gambar..


Lepas tu,
Tiba-tiba Jue kata dia tak suka sama gambar itu (maksud dia gambar dia)
Lepas tu zamri kata dia nak buat yang baru.
Dalam masa yang sama aku pun nak buat jugak!
So jadi lah Contest Lawan Edit Gambar....
CONTEST larh sangat.


Tadi aku dah edit dah gambar aku,
So akan aku tayangkan dekat sini...
Lihat dibawah ye :)))

|
|
|
|
|
|
\/

First edit





second edit



mana better??

dorang tu semua classmate aku,
kita orang main lawan-lawan buat gambar kawan sekelas je..


Okaylah disini sahaja ye,
Aku tak pandai nak membebel panjang-panjang :)




SAYONARA!!



No comments: