About Me

My photo
NEVER leave me alone without food!

Saturday, 14 January 2012

Si Pembazir Masa

Hari ni bangun awal pagi.
tolong mak aku kemas rumah. =P
Duduk depan laptop.
Tengok Persona 4:The Animation dekat gogoanime.com
Kalau korang nak tengok cerita Anime lain pun ada!
Aku tengah promote ni..
Lepas tu tadi aku makan tak henti-henti.
Sebelah aku ada jajan,Jajan tu kawan aku.
Dia temankan aku sampailah dia habis.
Lepas tu aku cari kawan baru mihun goreng,
Aku makan dia lepas tu aku letak dia dekat singki.
Aku dah tak nak kawan dia lagi...

Kesimpulannya kalau ada orang yang baca post AKU kali ni,

DIA PUN SI PEMBAZIR MASA :)

1 comment:

Niena Sofea said...

Niena ada buat GA , lebih 51 hadiah menarik untuk dimenangi .. Jom join ! =)
http://nienasofea.blogspot.com/2012/01/exclusive-giveaway-by-niena-sofea.html