About Me

My photo
NEVER leave me alone without food!

Wednesday 8 February 2012

Sekolah Selepas Cuti

Hai!


Yang ingin aku bicarakan hari ini adalah tentang
hari aku sebelum sekolah dan semasa sekolah.
Bukan masa aku umur 5 tahun tu semua...
Aku nak cakap pasal semalam dengan hari ni je..
And! Don't worry  worry maa, aku takkan cakap panjang.
Bukan cakap, tetapi menaip. sorry yaa bahasa melayu yang digunakan tak betul.


Fuhh,
Terhenti menaip seketika tadi sebab ada beruk mengacau.
Suruh like gambar awek dia =.= (Naim)
Dah suruh like pastu chat lagi.
Apa-apa pun kita layan je!


Nak cakap apa pasal semalam ye?
Aku tanya diri sendiri korang jangan risau,tak payah jawab.
emmmmmm  :o
Tak ada idea.
Tapi kalau setakat nak membebel sedikit tu boleh ahh.

Okay say ya mula ahh.

Semalam aku pergi makan-makan dengan family serta awek abang aku.
Dekat mana? Dekat kedai makanlah!
Macam-macam jugaklah order.
Macam biasalah derrr..
DERR?? apo-apo je lah
Sesudah makan banyak tu,perut dah buntal macam ikan buntal tu,mata yang nak terlelap akibat kekenyangan tu, dan tu, serta tu.
Balik ahh kan
Memula nak pergi karaoke di MBO =P
*Eh korang tak tahu ye,aku permaisuri karaoke di pusat karaoke?
  Kalau korang nak tahuu,bila karoke je akulah orang yang menyanyi paling banyak!

Dah terkeluar dari topik dahhh.
Kalau buat karangan ni,sure aku fail! haha

Tapi karaoke tu tak jadi sebab mengenangkan aku kena pergi sekolah keesokan harinya.
sodihhh !!!

Tapi memang nasib baiklah tak pergi karaoke.
Kalau tak hari ni enggak pergi ke sekolah say ya!

Tadi jam bunyi pukul 5.
Mata dah buka dah,tapi kecil sahaja..
Selepas matikan jam tidur balik.
haa memang nak kena ahh kan!
Memang sudah terima padahnya.Tadi sampai sekolah pukul 7.20 pagi.
Ye betul say ya terlewat.
Tapi okay gak ah sebab tak payah berdiri lama macam dorang-dorang tu.

And! Masa dekat kelas sejarah , cikgu tu tanya aku soalan tau.
Pastu bila aku berdiri je dorang gelak!
Sebelum dorang gelak tu cikgu ada cakap sesuatu tapi aku tak dengar.
Tak apalah redha je.! =.=

Hari ni terbanyak pula membebel eh!Tadi cakap bebel sikit.
Alah maklum lah,dah lama tak update blog.
So banyaklah rasa nak menaip ni.

Hah!ada satu perkara tambahan.
Tadi waktu sains cikgu tak ada.
So ada cikgu gantilah...Part yang kelakar waktu cikgu ganti masa sains yang ke-2
Cikgu ada bagi latihan Bab 4!
Dorang fikir bab 4 tu bab yang Reproduction tu.
Semua dah buat muka miang...(lelaki)
Perempuan memalu pula..hahaha.
Tapi haruslah malu ye! Kalau boleh skip bab tu.Nak saja say ya.
Lepas dapat kertas tu,tengoklah tajuk dia.
Tapi macam pelik kenapa tajuk dia bukan Reproduction? Tapi tentang bumi.
Bila kita pandang lagi sekali,rupa-rupanya yang tu tajuk Form 1 punya.
hahaha.Aku dengan Izzati tergelak je!

Tadi sebelum cikgu ganti masuk,kitaorang ingatkan ada kelas science.(say ya & Izzati)
Rupa-rupanya enggak ada.
Tapi bab yang memalukan adalah. aku dengan izzati dah kemas bag dah.
Nak pergi makmal sains.
Sebab nak rebut kan tempat duduk yang paling depan.
Pastu tetiba cikgu ganti datang.
'Dia tanya kamu nakk pergi mana?'. Say ya jawab 'kelas sains'
Tetiba cikgu tu cakap cikgu sains kitaorang tak ada hari ni.
Lepas tu kitaorang masuk balik kelas dengan menebalkan muka...
Terpaksa ya


Okay ah sampai sini sahaja ye rakan-rakan sekalian.
Jangan risau say ya tidak kisah kalu anda-anda sekalian tidak membacanya.
Kerana saya pun tidak akan baca benda sepanjang ini ye.malas






Okay!sayonara~ xoxo



No comments: