About Me

My photo
NEVER leave me alone without food!

Monday 16 April 2012

Call Me Maybe?



Lagu ni besssttt!
Perempuan ni dia suka dekat seorang lelaki ni.
Handsome,berbadan tufffffff,dan senyuman menawan =P
Mari tengok betul ke tidak.





So perempuan ni pun try nak attract lelaki tu punya attention..
dia dah berjaya dah,tapi apakan daya lelaki tu gayyyyyyyy
Lelaki tu minta nombor kawan lelaki dia bukan dia lol -.-'
Lagu dia best!Saya suka saya suka haha


Video dia di bawah ni haaa
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V





Aku pun tak tahu kenapa tetiba aku nak promote lagu ni
Agaknya sebab aku dah lama tak update blog
Saja nak cari ceritakan!

Selain itu,ada juga video lain untuk lagu ini.
Jom lihat
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V






Aku sepatutnya pergi belajar bukannya update blog -.-
mak aku pun dari tadi suruh baca buku
selain baca buku kemas bilik~

MALAS LAH OI

sekarang ni pun tengah banyak problemos
macam mana hampa nak belajak
betui tak? :)

Science I hate u sincerely Najla :)

And teringat pulak aku dekat video kitaorang tahun lepas
Kelakar gila,memang kelakar,sangat kelakar
dan sangat memalukan.
Anda mahu tahu betapa memalukan ianya?
Mari lihat dengan mata anda sendiri. tekan sini

Dah tengok?Mari gelak bersama HAHAHAHA -.-'







No comments: