About Me

My photo
NEVER leave me alone without food!

Tuesday 17 April 2012

I Hate Examinashooon

Menyampahnya aku dengan exam.
Apabila aku melihat semua orang boleh menjawab kertas tersebut dengan lancarnya
Aku merasakan betapa meningkatnya kebodohan dan kelembapanku.
Bukanlah semua orang,ada je yang tiru selamba je dorang
Tapi aku budak baik,so tak menirulah
Fail pun fail-lah.Terpaksa nak buat macam mana
Aku memang gilaaaaa.Exam study Sejarah je padahal yang masuk tu belambak lagi selain Sejarah
Science tak boleh jawab,BI boleh-bolehlah macam BM ah kan
Tapi tadi waktu jawab novel punya section tu aku terlupa satu perkataan yang amat penting untuk dapatkan markah -.- Perceptive aku tulis persitive oh babun sungguh.
hilang markaaaaaaaah lah gua.Oh sedih sedih
Tu sebab aku menghafal last minute.Selalu macam tu untuk BI doh.
grrr esok Science paper 2.Alah watlek akan ku fail sekali lagi -.-
Science oh Science,orang kata kalau benci lama-lama boleh jadi suka
Tapi kenapa dari dulu sampai sekarang aku tak pernah suka Science?
Aku pun benci dia jugak dulu,sekarang pun.

Esok Geografi,Agama,Science paper 2
Memang geografi telah ku biasa dengan markah yang rendah,
Agama kalau tak baca memang tak boleh jawab
Masalahnya aku tak bacaaaaaaaa :'(

No comments: