About Me

My photo
NEVER leave me alone without food!

Wednesday 18 April 2012

Meniru

Eeee weh first time aku meniru orang time exam
Konon budak baik lol
Ah takda lah baik sangat.Ada jugak mengumpat orang semua tu
dosa dosa -.-
Susah ah nak elak dari mengumpat orang.

Tadi time agama lah kitaorang bincang
haa saling share menge-share maklumat sesama sendiri huhuhu -.-
Si sofia bagi tahu jawapan dengan kuat sekalinyaaaa
Nasib baik ustazah tengah bising marah budak-budak moral yang takda exam pastu buat bising
Science tak beranilah kitaorang dari dulu sampai sekarang yang berani tiru agama je
Tapi aku tanya 2 soalan je tak berani nak tanya lebih

Geografi tadi ohh struggle aku menjawabnya
Mana satu ni mana satu ni aku nak HENTAM!huhu -.-'
Hu hu hu macam burung hantu je haha
Memang waktu exam geo tadi ramai yang berlatih menembak
bang sana bang sini ada yang tepat ada yang tak
Aku pun sama ah.Lagi-lagi yang bab peta tu,tak pernah hafal aku
Ohh aku tak nak fail Geo nanti kena pulasss telingooo

Nooooooooo malu malu




Nasihat untuk diri sendiri : Belajar lah sementara masih ada peluang.huhu (0_o)

SELAMAT BELAJAR SEMUA! :)

No comments: